Organizatia noastra are printre obiectivele primare cresterea nivelului de pregatire profesionala si a celui de educatie al studentilor romani.
Acest lucru se poate realiza in primul rand printr-o viziune inovativa pe care studentii si sustinatorii sa o poata identifica usor pe piata romaneasca.

De la lansarea clubului in anul 1996 ne-am preocupat in mod special de interactiunile practice, seek de facilitarea schimbului de informatii intre studenti si profesionistii din marketing si comunicare.

In 2014, la 18 ani de la lansarea Clubului am hotarat implementarea unei platforme inovative de pregatire educationala: “Brains in Action”. Numele spune de la sine foarte multe: evenimentele Marketer sunt pentru “Creiere in actiune”. Exista si un concept de mecanism original, inovativ, de la care s-a pornit: workshopurile, conferintele si sesiunile de mentorat Brains in Action trebuie sa reprezinte ocazii de “trading” (schimb) intre studenti si invitatii cu experienta.

Evenimentele Brains in Action by Marketer Club sunt evenimente unde selectam cei mai promitatori studenti aplicanti, astfel incat sa putem facilita schimbul de informatii/actiuni intre ei si cei mai buni profesionisti care accepta invitatia noastra.

 

Unul dintre cei mai vechi membri ai clubului si sustinator al acestor evenimente este Stefan Stroe, membru fondator Marketer Club si initiator al platformei Brains in Action:

“Imi amintesc in perioada 1998-1999 cand erau invitati la intalnirile Clubului directori de marketing si cum impreuna cu colegii de Club ii bombardam cu intrebari, luam notite si incercam sa aflam ponturi care sa ne ajute sa angajam cat mai bine. Cu totii am avut de beneficiat in urma acelor intalniri. Prin evenimentele Brains in Action sper sa reinoim traditia intalnirilor de acum 20 de ani pentru ca sistemul educational si piata din Romania are nevoie de tineri profesionisti pregatiti si reactivi”.